ponedeljek, 20. junij 2016

Mini čokoladnice

Zaradi izziva na Craft-alnici se bomo vse zredile... ;) Ampak nič hudega, je treba poskrbeti tudi za dušo, kajne? Te čokoladnice so pa super zadeva. Mislim, da od zdaj naprej ne bom nikoli več podarila "navadne" čokolade.
Zadnjič sem izdelala kar veliko čokoladnico, zato sem sedaj ubrala čisto drugo smer - mini čokoladnice. Kakšen krat namenimo nekomu samo neko pozornost, tudi kar tako, brez razloga. Ko sem videla te mini čokolade od Ritter sporta, se mi je porodila ideja o majhni čokoladnici. In tako je nastalo tole:


S pomočjo Tinine šablone s šivi sem izrezala krog in ga predelala v "predalček" za čokoladico. To škatlico nato lahko okrasimo kakor želimo, odvisno komu je namenjena. Vsak lahko dobi čisto personalizirano čokoladico.


Majhna pozornost. Te so ponavadi meni najljubše...

Čokoladnice prijavljam na izziv Craft-alnice #162: Čokoladnica ter v galerijo meseca junija Najlepšega para.

Imejte se sladko... :)

10 komentarjev:

  1. super ideja s krogi, predelanimi v čokoladnico, obožujem ritter sporte ... in res, vsaka je čisto posebna, hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako dobra ideja in izvedba, pa tele mini čokoladice so itak top!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo posrečene so tvoje mini čokoladnice :-)) Dobra ideja.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jih oblekla. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fajne in lepo narejene mini čokoladnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadvse lušne so te tvoje mini čokoladnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so ljubke in kakšna super ideja s krogom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Iii, kako so lepe, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši