ponedeljek, 3. april 2017

One layer

Tokrat časa za ustvarjanje ni bilo veliko... Škoda, ker pri CRAFT-alnici so dekleta določila prav zanimiv izziv: One layer. Zgleda enostavno, ampak kmalu ugotoviš, da je najtežje narediti voščilnico s samo eno "plastjo". Kot že rečeno, nisem imela dosti časa, vzela sem si ga samo za mojo nono, ki je praznovala častitljivi 94. rojstni dan. In ker ima rada rože, sem naredila tole...


Najprej sem napisala voščilo s štampiljkami črk, nato sem napis prekrila in čez natisnila štampiljko rož kar z doma izdelanim "mistijem", ki je odlično prestal prvo preizkušnjo. Nekaj rož in listov sem pobarvala kar z akvarelnimi barvicami. Tako, pa je bila končana :)



Uživajte spomladansko sonce! ;)

Voščilnico prijavljam:

11 komentarjev:

  1. Zelo lepa je in ta vmesni "trak" daje občutek, da je večplastna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako je lepa.
    Ta štempiljka mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštno voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je, da si motiv štampiljk razporedila v dva dela in vmes zapisala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit je!
    Naj tudi okrog tebe vse cveti, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Nežna in zelo lepa voščilnica.
    Všeč mi je odtis, ki ni v celoti pobarvan in se tako krasno ujame s trakom in voščilom.
    Prijeten pomladni pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita in res zelo nežna voščilnica. Krasno si kombinirala napis in cvetje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in deluje tako večplastno. Mogoče zaradi maskiranega traku ali zaradi delno pobarvanih rož. Hvala, da si se nam pridružila v izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je! Na pol pobarvan motiv res lepo izpade!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita…, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, krasna je!
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši