četrtek, 22. junij 2017

Bookmark

Ena simpatična punčka je imela rojstni dan. Je tudi sinova sošolka in so še vedno v letih, ko se fantje in punce še vedno družijo ter vabijo na rojstne dneve. Zelooooo rada ima Gorjuss punčke v vseh oblikah (torba, zvezki, majčke, obeski...), zato nisem imela težkega dela pri izbiranju darila. Kupila sem 3 mini štampiljke - seveda Gorjuss, risalni blok - seveda Gorjuss ter ji izdelala kazalo za knjigo, ker rada bere - seveda Gorjuss.


Štampiljko sem odtisnila na akvarelni papir ter jo pobarvala z akvarelnimi barvicami. Nato sem s šablono Najlepšega para izrezala pravokotnik ter prilepila na tag, izrezan s šablono.


Na drugi strani je pesmica Toneta Pavčka o branju. Kot nalašč :) S plastičnimi kvadratki sem izpisala njeno ime na trakec. Tako bo takoj vedela, katera je njena knjiga.


Dodala sem sekvinčke ter nekaj prozornih pikic in vse skupaj zavarila s plastično folijo. Tako je vse bolj zavarovano.
Prejemnica je bila zelo vesela, jaz pa tudi. W Gorjuss! :)

Prijavljam v galerijo Najlepšega para meseca junija.


9 komentarjev:

  1. Kakšno prelepo darilo za deklico si naredila! Pa izpisano ime - kul! Jaz pa kar pozabljam na akvarelne barvice ... in potem me vsake toliko katera spomni nanje s čudovitim barvanjem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo kazalo si naredila deklici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravljično darilce, ki bo še dolgo pri in v roki :-)
    Lep vikend želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Poleg vseh daril še to krasno kazalo, ki je samo po sebi veliko darilo. Zelo lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, prekrasno kazalo, vse mi je všeč - tudi obožujem gorjuss, pesmica in tole narejeno ime, zakon!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno darilo in še posebej lepo zaradi tega tag-a.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno darilo in zagotovo ga bo z veseljem uporabljala. Čisto njeno in unikatno.

    OdgovoriIzbriši