četrtek, 22. april 2021

Mavelu ustvarjalni tim

Sem rekla, da se kmalu spet beremo... 😄 Nisem jaz kriva, če pa imam toliko za povedati 😉

Ena izmed največjih novosti je ta, da sem postala članica ustvarjalnega tima pri Mavelu. Spletno trgovino Mavelu - www.mavelu.com verjetno že veliko od vas pozna, saj nudi ustvarjalkam ogromno izdelkov, med drugim tudi take s slovenskimi napisi, kar je predvsem za slovenske ustvarjalke izrednega pomena. Če je še ne poznate, toplo priporočam ogled strani.

Tukaj pa je moj prvi izdelek kot članica ustvarjalnega tima.


Nastala pa je takole: 

Rožice sem odtisnila z blazinico, je primerna za barvanje z alkoholnimi markerji, jo seveda pobarvala ter izrezala s pomočjo šablone Cvetlični raj. Enako sem storila s prikupnimi ptički iz serije Ptičji prijatelji. Ker je barva rožic ter ptičkov kar izstopajoča, sem za osnovo voščilnice izbrala bolj nevtralne barve papirjev in papirja Pravljični vhod ter Pravljične rožice sta popolnoma ustrezala tej kombinaciji. Na sredini kvadrata, ki je malo manjši od voščilnice, sem s sredinskim krogom z notranjimi oblački izrezala odprtino. Na izrezan banerček sem s črno blazinico odtisnila napis. Na koncu sem voščilnico samo še sestavila. Najprej sem zalepila papir Pravljični vhod, nato z lepilnimi penicami (da dobimo malo več dimenzije) papir Pravljične rožice z izrezanim krogom ter na koncu še pobarvane rožice, banerček ter ptičke, ki dajejo videz, da držijo napis. In tako je voščilnica končana.



Upam, da vam je končni izdelek všeč in da ste morda dobile kakšno novo idejo za ustvarjanje.
Tukaj so vsi uporabljeni izdelki:

Bodite fajn in se beremo spet kmalu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar